Wszyscy musimy zmierzyć się z absolutnie wyjątkową sytuacją ogólnoświatowej epidemii.


Wybuch epidemii koronawirusa zmusza do zmiany naszego codziennego życia i przyzwyczajeń. Nadrzędnym celem każdego z nas jest teraz zapewnienie maksymalnej ochrony sobie i swoim najbliższym, a także minimalizacja ryzyka zarażenia innych. Stosując się do publikowanych zaleceń nie możemy jednocześnie zapomnieć o rzeczach, które przed wybuchem epidemii były naszą normalnością i stanowiły stały element funkcjonowania. Jednym z takich elementów jest codzienne zarządzanie domowym budżetem oraz bieżące regulowanie swoich zobowiązań.  

Usługi finansowe podczas epidemii koronawirusa (Covid-19)

Warto zapamiętać:

Z perspektywy własnych finansów warto zwrócić uwagę na dotychczasowe przyzwyczajenia, np. zweryfikować czy wszystkie subskrypcje, abonamenty online są nam potrzebne. Czy na pewno każdy nasz zakup jest niezbędny?

W tym trudnym czasie warto raz jeszcze rozważyć bieżące i przyszłe inwestycje i plany finansowe. Mogą one pochłonąć nasze oszczędności, a ewentualny zysk może być obarczony istotną dawką niepewności i przypuszczeń

Starajmy się nie zadłużać w momencie, kiedy nie wiemy, jak będzie wyglądała najbliższa przyszłość, nie mówiąc o dłuższej perspektywie

Działania Ferratum w dobie kryzysu epidemiologicznego

W tym trudnym czasie staramy się w maksymalny sposób dostosować do oczekiwań i możliwości naszych Klientów. Przypominamy, że oprócz tradycyjnych przelewów, Klienci mają możliwość regulowania zobowiązań poprzez szybkie płatności dostępne z poziomu Profilu Klienta.


  • Aktualnie wszystkie techniczne możliwości spłat bieżących zobowiązań są aktywne, jednocześnie od 23 marca podjęliśmy decyzję o tymczasowym zawieszeniu przyjmowania nowych wniosków pożyczkowych.
  • Dodatkowo zapraszamy do naszego Centrum Pomocy, w którym odpowiadamy na pytania odnośnie spłaty aktywnych pożyczek, harmonogramu czy Profilu Klienta.
  • Nasi Doradcy dostępni są także na czacie w dni robocze od 9:00 do 17:00.

Dodatkowo, wszystkie informacje nt. Twojej pożyczki dostępne są po zalogowaniu się na konto Nie pamiętasz swojego numeru PIN-u, niezbędnego do skutecznego logowania? Bez problemu zresetujesz go klikając TUTAJ.

Dbamy i chronimy zdrowie naszych pracowników

Nadzwyczajne sytuacje wymagają nadzwyczajnych rozwiązań. Z uwagi na aktualne zagrożenie , wszyscy nasi pracownicy pracują z domu. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na jakość i poziom obsługi Klientów. Dodatkowo wprowadziliśmy między innymi następujące rozwiązania: 


  • Spotkania wewnętrzne oraz z zewnętrznymi Parterami biznesowymi prowadzimy wyłącznie z użyciem środków komunikacji elektronicznej

  • Odwołaliśmy wszystkie podróże służbowe

  • Przesyłamy na bieżąco instrukcje i zalecenia dotyczące zasad postepowania w tym szczególnym okresie

Pomysły na nadchodzące tygodnie

Każda zmiana niesie ze sobą zaczątek nowych możliwości i pozytywnych zmian. Oto kilka pomysłów.

  • Staraj się robić zakupy przez Internet. Zamów np. dobrej jakości jedzenie z lokalnych restauracji – tym samym pomożesz tym firmom w tym trudnym okresie

  • Poszukaj kursów i szkoleń online, dzięki którym nauczysz się czegoś nowego

  • Wspieraj lokalne małe firmy i dostawców usług

  • Spędzaj więcej czasu ze swoimi bliskimi, pozostając bezpiecznie w domu. Pozostań w kontakcie z bliskimi i znajomymi, którzy nie mieszkają z Tobą pod jednym dachem. Rozmawiaj przez telefon lub Internet, by potwierdzić, że u nich wszystko w porządku i dać znać, co u Ciebie

  • Przede wszystkim jednak uważnie wsłuchuj się w komunikaty i zalecenia. Postępuj zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez przedstawicieli świata medycyny i władz. Pozostań bezpieczny, dbaj o higienę swoich rąk i unikaj niepotrzebnych kontaktów fizycznych. Dla nas wszystkich to czas próby, wspólnej odpowiedzialności i dojrzałości. Aktualne informacje dostępne są pod adresem www.gov.pl

Kontakt

© Ferratum Bank p.l.c.

Tel: 71 716 22 22

Email: info@ferratum.pl

© 2020 Ferratum