Wszyscy musimy zmierzyć się z absolutnie wyjątkową sytuacją ogólnoświatowej epidemii.


Wybuch epidemii koronawirusa zmusza do zmiany naszego codziennego życia i przyzwyczajeń. Nadrzędnym celem każdego z nas jest teraz zapewnienie maksymalnej ochrony sobie i swoim najbliższym, a także minimalizacja ryzyka zarażenia innych. Stosując się do publikowanych zaleceń nie możemy jednocześnie zapomnieć o rzeczach, które przed wybuchem epidemii były naszą normalnością i stanowiły stały element funkcjonowania. Jednym z takich elementów jest codzienne zarządzanie domowym budżetem oraz bieżące regulowanie swoich zobowiązań.  

Usługi finansowe podczas epidemii koronawirusa (Covid-19)

Warto zapamiętać:

Z perspektywy własnych finansów warto zwrócić uwagę na dotychczasowe przyzwyczajenia, np. zweryfikować czy wszystkie subskrypcje, abonamenty online są nam potrzebne. Czy na pewno każdy nasz zakup jest niezbędny?

W tym trudnym czasie warto raz jeszcze rozważyć bieżące i przyszłe inwestycje i plany finansowe. Mogą one pochłonąć nasze oszczędności, a ewentualny zysk może być obarczony istotną dawką niepewności i przypuszczeń

Starajmy się nie zadłużać w momencie, kiedy nie wiemy, jak będzie wyglądała najbliższa przyszłość, nie mówiąc o dłuższej perspektywie

Działania Ferratum w dobie kryzysu epidemiologicznego

W tym trudnym czasie staramy się w maksymalny sposób dostosować do oczekiwań i możliwości naszych Klientów. Oprócz standardowych metod spłaty (takich jak choćby dostęp przez Profil Klienta) uruchomiliśmy zdalne kanały płatności rat, ich regulowanie możliwe jest przez telefon.


  • Aktualnie wszystkie techniczne możliwości spłat bieżących zobowiązań są aktywne, jednocześnie od 23 marca podjęliśmy decyzję o tymczasowym zawieszeniu przyjmowania nowych wniosków pożyczkowych

  • Pod numerem 71 716 22 22 uruchomiliśmy specjalną możliwość spłat rat przez telefon. Nie trzeba nigdzie się logować, wszystko odbywa się podczas rozmowy z naszym konsultantem. Prosto i szybko. To sposób, który wprowadziliśmy z myślą o ograniczeniach wynikających z zakazu swobodnego poruszania się, o osobach starszych, jak i tych, którzy nie mają dostępu do Internetu

  • Mając na uwadze wzmożoną ilość zapytań, w ostatnich dniach podwoiliśmy stan naszego zespołu obsługi Klienta. Zachęcamy do kontaktu drogą telefoniczną, na dostępnym chacie lub mailowo

Dodatkowo, wszystkie informacje nt. Twojej pożyczki dostępne są po zalogowaniu się na konto Nie pamiętasz swojego numeru PIN-u, niezbędnego do skutecznego logowania? Bez problemu zresetujesz go klikając TUTAJ.

Dbamy i chronimy zdrowie naszych pracowników

Nadzwyczajne sytuacje wymagają nadzwyczajnych rozwiązań. Z uwagi na aktualne zagrożenie , wszyscy nasi pracownicy pracują z domu. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na jakość i poziom obsługi Klientów. Dodatkowo wprowadziliśmy między innymi następujące rozwiązania: 


  • Spotkania wewnętrzne oraz z zewnętrznymi Parterami biznesowymi prowadzimy wyłącznie z użyciem środków komunikacji elektronicznej

  • Odwołaliśmy wszystkie podróże służbowe

  • Przesyłamy na bieżąco instrukcje i zalecenia dotyczące zasad postepowania w tym szczególnym okresie

Pomysły na nadchodzące tygodnie

Każda zmiana niesie ze sobą zaczątek nowych możliwości i pozytywnych zmian. Oto kilka pomysłów.

  • Staraj się robić zakupy przez Internet. Zamów np. dobrej jakości jedzenie z lokalnych restauracji – tym samym pomożesz tym firmom w tym trudnym okresie

  • Poszukaj kursów i szkoleń online, dzięki którym nauczysz się czegoś nowego

  • Wspieraj lokalne małe firmy i dostawców usług

  • Spędzaj więcej czasu ze swoimi bliskimi, pozostając bezpiecznie w domu. Pozostań w kontakcie z bliskimi i znajomymi, którzy nie mieszkają z Tobą pod jednym dachem. Rozmawiaj przez telefon lub Internet, by potwierdzić, że u nich wszystko w porządku i dać znać, co u Ciebie

  • Przede wszystkim jednak uważnie wsłuchuj się w komunikaty i zalecenia. Postępuj zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez przedstawicieli świata medycyny i władz. Pozostań bezpieczny, dbaj o higienę swoich rąk i unikaj niepotrzebnych kontaktów fizycznych. Dla nas wszystkich to czas próby, wspólnej odpowiedzialności i dojrzałości. Aktualne informacje dostępne są pod adresem www.gov.pl

Kontakt

© Ferratum Bank p.l.c.

Tel: 71 716 22 22

Email: info@ferratum.pl

© 2020 Ferratum